Ми раді повідомити, що, починаючи з листопада, Клієнти UTICO зможуть скористатися новим сервісом - технічною підтримкою в дорозі. Ця послуга надаватиметься у межах України усім нашим Клієнтам - власникам легкових автівок, які придбають поліс обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності або програму КАСКО після 01 листопада 2016 року.
Програма технічної підтримки, або дорожнього асистансу, надається Клієнтам UTICO безкоштовно, доступна 24 години на добу і 7 днів на тиждень, та передбачає багато корисних послуг і переваг.
Серед них:
- евакуація автомобіля у разі ДТП - якщо внаслідок пошкоджень подальше безпечне кермування автомбілем є неможливим. Ми надаємо послуги евакуатора на суму до 1 000 грн - зазвичай цього цілком достатньо для евакуації до найближчої СТО або стоянки,
- доставка палива обсягом до 15 л* - якщо пальне в дорозі раптово скінчилося, і водій вже не може дістатися до найближчої АЗС самостійно,
- заміна пошкодженого колеса - наша служба технічної допомоги замінить колесо на запасне, що входить до комплектації Вашого автомобіля,
- підзарядка акумулятора - якщо у Вашому авто розрядився акумулятор, ми надамо допомогу і запустимо двигун від стороннього джерела живлення. Але варто памятати, що покупка нових елементів живлення, їх ремонт або заміна цією послугою не передбачені.
Кожною з перелічених опцій, що входять до програми підтримки, можна скористатися 1 раз протягом дії договору страхування. А ось консультаційною підтримкою технічних спеціалістів та лікаря в дорозі, що також передбачена у межах нового сервісу, можна користуватися без обмежень!
"Ми продовжуємо реалізацію ринкової стратегії, спрямованої на покращення якості послуг, що надаються нашою компанією. Окрім оптимізації процесів обслуговування на етапі виплат, урегулювання збитків, ми прагнемо надавати якісний сервіс і бути корисними для клієнта під час його повсякденного перебування за кермом. Сподіваюся, що новий сервісний пакет стане приємним бонусом від UTICO для всіх водіїв, що довірили нам свій страховий захист, особливо це актуально напередодні зимового сезону", - коментує новину Ганна Цимбал, заступник голови правління СК "UTICO" з продажів.
Послуги технічної підтримки надає наш партнер - компанія "СОС-Сервіс", одна з провідних асистанських компаній України.
Ми бажаємо всім нашим Клієнтам і Партнерам лише зеленого світла та легких доріг, і відтепер обов'язково потурбуємося не лише про Вашу безпеку, а й про комфорт під час поїздок та подорожей!
* - вартість пального Клієнт сплачує самостійно.